gallery/לוגו png

03-9333133, 0503-751888

notary.public.center@gmail.com

gallery/המרכז לנוטריון

נוטריון למטבע ביטקוין:
 
בתהליך הביטקוין ולמעשה בפתיחת חשבון בזירת מסחר של המטבע נדרשים אימות זהות (IDENTITY VERIFICATION) ואימות כתובת (PROOF OF RESIDENCE) בו הלקוחות החדשים נדרשים להמציא ולסרוק מסמכי זיהוי בשפה האנגלית.
 
בתהליך זה נדרשים הלקוחות לנוטריון למטבע ביטקוין לטובת תרגום נוטריוני קרי, תרגום המסמכים בעברית לאנגלית ואישורם נוטריונית על ידי נוטריון מוסמך של משרד המשפטים הבקיא בשפה העברית והאנגלית.

הונאות ביטקוין בארץ ובחו"ל הפכו נדרשות מבעבר וזאת לאור נסיקת שער מטבע הביטקוין בשנים האחרונות ולכן יש לוודא כי נוטריון למטבע ביטקוין מוסמך הבקיא בתהליך התרגום והזיהוי של המסמכים יבצע עבורכם את התרגום הנוטריוני לביטקוין.

בתהליך זה יש צורך להציג מסמכי זיהוי כי מי שמבקש לרכוש את המטבע ו/או לסחור בו, הינו אמיתי ולא מתחזה ולצורך כך יש להציג מסמכי ספקים שונים בהם רשום שם הלקוח והכתובת המדויקת שלו בארץ. 

 

מסמכים כגון:

חשבון ארנונה 

חשבון מים 

חשבון ספק האינטרנט 

וחשבונות נוספים העומדים בדרישות. 

 

יש לשים לב שבאותו חשבון רשומה תעודת הזהות העדכנית של הלקוח והכתובת המדוייקת שלו. 

 

כאמור על מנת שהלקוח יהיה רשאי לפתוח חשבון מסחר במטבע יש צורך לבצע תרגום נוטריוני למסמכי ביטקוין הנ"ל כאשר נוטריון מוסמך של משרד המשפטים בודק את התרגום ומאשר את תוכנו. 

 

המרכז לנוטריון פועל בשקיפות מלאה ובהתאם לתעריף שכר הנוטריונים המפורסם במשרד המשפטים ודואג לבצע בקרות והגהות חוזרות למסמכים על מנת למנוע מצבים של אי דיוק, עיכוב והחזרת מסמכים כתוצאה משגיאות. 

 

התרגום הנוטריוני מבוצע על ידי נוטריון למטבע ביטקוין שהינו מוסמך של משרד המשפטים ומתרגם מסמכים אלו, מאשרם באמצעות חתימה, חותמת והטבעת חותם נוטריוני למסמך וכל זאת על מנת למנוע זיופים ורמאויות. 

 

המרכז פועל בהתאם לדרישות המחמירות ביותר על מנת למנוע זיופים והתחזויות שהינם מנת חלקם של הונאות הביטקוין. 

 

צרו קשר עוד היום עם המרכז לנוטריון בטלפון 03-9333133 ונוטריון מוסמך של משרד המשפטים יבצע תרגום נוטריוני לביטקוין ויאשרם. 

 

ברוכים הבאים למרכז לנוטריון

gallery/תמונה עט של נוטריון